عطر و ادكلن عطر و ادكلن .

عطر و ادكلن

خريد عطر اماراتي اصل

اگر به دنبال خريد عطر اورجينال هستيد بايد با تمام نكات و فوت و فن‌هاي مربوط به روش تشخيص اورجينال بودن عطر آشنا باشيد. در صنعت عطر و ادكلن بسياري از سودجويان با استفاده از نام و بسته‌بندي برندهاي معتبر، محصولات تقلبي وارد بازار كرده‌اند كه ممكن است تشخيص اصل يا تقلبي‌بودن آن‌ها براي همگان كار آساني نباشد. به همين دليل لازم است با نكات مهم خريد عطر اصل آشنا باشيد.

با استفاده از نكات مربوط به خصوصيات ظاهري عطر، رايحه و بسته‌بندي مي‌توانيد يك عطر اورجينال خريد كنيد. در اين مقاله از عطر نشاط مهم‌ترين نكات مربوط به خريد عطر اورجينال و تشخيص عطر و ادكلن تقلبي از اصل را بررسي مي‌كنيم.


صنعت لوكس عطر و ادكلن
استفاده از بوي خوش، قدمتي ديرينه در تاريخ بشر دارد. انسان‌ها از ابتداي تمدن بشري در مناسبت‌ها و مناسك خاص از رايحه و بوي خوش استفاده مي‌كردند. با پيشرفت انسان‌ها در زمينه‌هاي مختلف تكنولوژي، عطر و ادكلن هم به صنعتي مهم و لوكس تبديل شد. در حال حاضر كشورهاي زيادي در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند و برندهاي مهمي در عرصه جهاني با يكديگر رقابت مي‌كنند. به همين دليل خريد عطر اورجينال اهميت زيادي دارد.

كشور امارات از جمله كشورهايي است كه با تلاش فراوان توانسته به يكي از مهم‌ترين كشورهاي توليدكننده عطر و ادكلن تبديل شود. امروزه عطر اماراتي يكي از نام‌هاي معروف در بازار عطر و ادكلن است و خريد عطر اماراتي يكي از جنبه‌هاي شيك‌پوشي و استايل محسوب مي‌شود.

در اين ميان، سودجويان با تقليد از بسته‌بندي و نام برندهاي معروف مانند عطر باكارات رژ ۵۴۰ اماراتي، عطر ساواج و بسياري ديگر از برندهاي معروف محصولاتي فيك وارد بازار كرده‌اند. برخي از اين محصولات آن‌قدر شبيه محصول اصلي است كه براي افراد غيرحرفه‌اي روش تشخيص اورجينال‌بودن عطر كاري دشوار است. به همين دليل اگر قصد خريد عطر اورجينال را داريد ما نكات مهم خريد عطر اصل را در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

خريد عطر اورجينال؛ روش تشخيص اورجينال بودن عطر
استفاده از عطر و ادكلن به يكي از بخش‌هاي لاينفك زندگي ما تبديل شده است. به دليل افزايش تقاضاي عطر و ادكلن، بسياري از سودجويان از اين موقعيت سوءاستفاده كرده و محصولات فيك را توليد و روانه بازار مي‌كنند. توليد عطر و ادكلن تقلبي يكي از مشكلاتي است كه برندهاي بزرگ توليد عطر و ادكلن نتوانسته‌اند با آن مقابله كنند.

شايد تنها راه مقابله با اين مشكل، آشنايي با روش تشخيص اورجينال بودن عطر باشد تا از اين طريق حداقل هنگام خريد، محصول اصل را خريداري كنيم. در ادامه نكات مربوط به خريد عطر اورجينال را معرفي مي‌كنيم. نكات مهم خريد عطر اصل عبارت‌اند از:


۱. پلاستيك بسته ‌بندي
براي شروع روش تشخيص اورجينال بودن عطر، از ابتدا و خارجي‌ترين قسمت آن يعني پلاستيك جعبه شروع مي‌كنيم. يكي از اولين نشانه‌هاي اورجينال بودن عطر اين است كه پلاستيكي كه جعبه در آن بسته‌بندي شده بدون كوچك‌ترين خش و كاملاً صيقلي و صاف باشد. هنگامي كه براي خريد عطر اورجينال به فروشگاهي مراجعه كرديد بسته عطر را در دست بگيريد و اگر مشاهده كرديد پلاستيك موج‌دار بود يا جنس مرغوبي نداشت به اصل بودن محصول شك كنيد.

۲. توجه به فونت‌هاي روي جعبه هنگام خريد عطر اورجينال
برندهاي معتبر توليد عطر و ادكلن، براي توليد محصولات خود از بهترين مواد استفاده مي‌كنند. اين موضوع درباره تمام بخش‌هاي محصول صدق مي‌كند. بسته‌بندي، جعبه و حتي كاور پلاستيكي نهايي از بهترين كيفيت هستند. ديگر روش تشخيص اورجينال بودن عطر، فونت‌ها و نوشته‌هاي روي بسته‌بندي است.

اين فونت‌ها برجسته هستند و زماني كه روي آن‌ها ناخن بكشيد، حروف چاپ شده را احساس خواهيد كرد. به همين دليل هنگام خريد عطر اورجينال مي‌توانيد اين روش را هم امتحان كنيد.


۳. تكان دادن جعبه
شركت‌ها و برندهاي معتبر توليد عطر و ادكلن در تمامي جنبه‌ها از كيفيت محصول تا ابعاد ظاهري را رعايت مي‌كنند. در تمام جنبه‌ها، از جعبه بسته‌بندي و سلفون گرفته تا چسب استفاده شده براي چسباندن پلاستيك دقت، ظرافت و كيفيت را در بهترين سطح رعايت مي‌كنند تا خيال مشتريان هنگام خريد عطر اورجينال راحت‌تر باشد؛ به‌عنوان‌مثال يك روش تشخيص اورجينال بودن عطر اين است كه جعبه را در دست گرفته و آن را تكان دهيد. اگر بطري داخل جعبه محكم بود و هيچ صداي تق يا لقي به گوش نرسيد به‌احتمال زياد شما در حال خريد عطر اورجينال هستيد.

۴. بررسي شيشه ادكلن
هنگام خريد عطر اورجينال به مرحله ديگر تشخيص اورجينال بودن عطر مي‌رسيم. در اين مرحله شيشه را از جعبه بيرون آورده و جنس بدنه بطري را بررسي كنيد. جنس شيشه عطر برندهاي مطرح دنيا مانند ادكلن اماراتي بلو د شنل يا بهترين عطر شركتي اماراتي و تمام برندهاي اروپايي و آمريكايي از كريستال چندلايه بوده و در اولين نگاه به‌راحتي مي‌توان آن را تشخيص داد. اگر در شيشه‌ها چين‌وچروك، موج‌هاي نامنظم يا خط‌وخش مشاهد كرديد از خريد آن خودداري كنيد.


۵. روش تشخيص اورجينال بودن عطر؛ امتحان كردن درب بطري
يكي ديگر از نكات مهم خريد عطر اصل، بررسي درب شيشه آن است. هدف شما خريد عطر اورجينال است؛ پس حق داريد تمام موارد مربوط به اصل‌بودن آن را امتحان كنيد. درب بطري را برداشته و آن را در جاي خود قرار دهيد. اگر عطر اورجينال باشد بايد هنگام قرارگيري درب بطري صداي كليك به گوشتان خورده و درب آن بدون هيچ لقي سر جاي خود قرار گيرد. تمام برندهاي اصل مانند ادكلن لانكوم لانويت ترزور، لانكوم ميدنايت رز و تمامي محصولات اصل، اين ويژگي را دارند.

۶. بهترين روش براي خريد عطر اورجينال؛ توجه به باركد و شماره سريال محصول
يكي ديگر از روش‌هاي تشخيص اورجينال بودن عطر، بررسي باركد و شماره‌سريال محصول است. يك محصول اورجينال باركد، شماره‌سريال و كد QR براي اسكن دارد. هنگام خريد عطر اورجينال، يكي از بهترين روش‌ها بررسي باركد محصول با برنامه آنلاين باركدخوان است؛ اگر عطر موردنظر شما باركد نداشت بهتر است از خريد آن منصرف شويد.


۷. بررسي رنگ عطر و رايحه آن
هنگام خريد عطر اورجينال، يك روش ديگر براي تشخيص اصل‌بودن آن وجود دارد و آن توجه به رنگ عطر داخل شيشه است. ادكلن اورجينال رنگي شفاف، يكنواخت و پررنگ دارد. درحالي‌كه عطر تقلبي ممكن است كدر، ناهمگن و حتي كم‌رنگ باشد. از طرف ديگر با گذر زمان رنگ عطر تقلبي مي‌تواند تغيير كند.

۸. بررسي قسمت اسپري و اسپري كردن
ديگر روش تشخيص اورجينال بودن عطر، امتحان‌كردن قسمتي است كه با آن ادكلن را اسپري مي‌كنيد. هنگام خريد عطر اورجينال مشاهده كرديد كه هنگام اسپري‌كردن، بخش مربوط به اسپري به‌راحتي عمل كرده، به كناره‌هاي والف برخورد نداشته و به‌راحتي مي‌توان آن را فشار داد، از اصل بودن محصول مطمئن باشيد. همچنين هنگام اسپري‌كردن ادكلن اصل، بايد محتواي اسپري شده به‌صورت يكنواخت و نه كم‌وزياد اسپري شود.


۹. طراحي و ظرافت هاي ظاهري
يكي ديگر از موارد مربوط به تشخيص عطر اصل از تقلبي هنگام خريد عطر اورجينال، توجه به برخي ظرافت‌هاي ظاهري است كه در محصول اصل با هنرمندي خاصي طراحي و كار شده است. كنده‌كاري‌هاي ظريف روي سطح شيشه عطر، فونت‌هاي زيبا و خاص و برش‌هاي ظريف مانند ادكلن ورساچه كريستال نوير همگي نشانه اصل بودن ادكلني است كه قصد خريد آن را داريد.

۱۰. تكان دادن شيشه
آخرين روش تشخيص اورجينال بودن عطر، تكان‌دادن شيشه عطر است. هنگامي كه براي خريد عطر اورجينال به فروشگاه مراجعه كرديد بهتر است شيشه عطر را در دست بگيريد و آن را تكان دهيد. با تكان‌دادن شيشه، حباب‌هايي تشكيل مي‌شوند؛ اگر اين حباب‌ها ۳۰ – ۱۵ ثانيه در مايع عطر وجود داشتند نشانه اصل بودن كالا است، درغير اين‌صورت و با محو شدن سريع حباب‌ها شك نكنيد كه يك عطر تقلبي در دست شما است. دليل محو شدن سريع حباب‌هاي داخل عطر فيك، استفاده زياد از الكل است.


خلاصه نكات مهم خريد عطر اصل
خريد عطر اورجينال بسيار لذت‌بخش، جذاب و درعين‌حال مهم است. خريدار هزينه‌اي را براي اين كار صرف مي‌كند و انتظار دارد محصولي كه خريداري مي‌كند واقعاً ساخت يك برند واقعي و اصل باشد. خريد برندهاي معروف دنيا مانند عطر ديور ساواج اماراتي، لاليك انكر نوير، دلچه گابانا د وان و بسياري ديگر از بهترين عطرهاي اماراتي، فرانسوي، آمريكايي و… نوعي حس تشخص و متانت به فرد مي‌بخشند. بهتر است با انواع مختلف روش تشخيص اورجينال بودن عطر آشنا باشيد. خلاصه‌ نكات مهم خريد عطر اصل عبارت‌اند از:

توجه به بسته‌بندي محصول، جعبه و روكش پلاستيكي جعبه
توجه به شيشه عطر و شفاف‌بودن كريستال
بررسي باركد و شماره‌سريال محصول
توجه به رنگ ظاهري ادكلن و رايحه آن
توجه به نحوه اسپري‌شدن و والف اسپري
تكان‌دادن شيشه و توجه به حباب‌هاي داخل مايع عطر
جمع‌بندي
امروزه عطر و ادكلن بخش جدايي‌ناپذير زندگي انسان‌ها به‌ويژه افراد شيك‌پوش و باسليقه است. متأسفانه با رشد صنعت عطر و ادكلن، بسياري از سودجويان با استفاده از نام و بسته‌بندي‌هاي برندهاي معروف، محصولاتي تقلبي ساخته و با قيمتي كمتر وارد بازار مي‌كنند. در نگاه اول ممكن است ظاهر كالا، به سبك و سياق محصول اصلي باشد؛ اما با كمي دقت مي‌توان پي برد كه تفاوت‌هاي زيادي بين آن‌ها وجود دارد.

هنگام خريد عطر اورجينال مي‌توانيد باتوجه‌به نكات مهم خريد عطر اصل محصولي باكيفيت خريداري كنيد. يك روش تشخيص اورجينال بودن عطر توجه به‌ ظاهر، بسته‌بندي، جعبه و فونت‌هاي روي آن است. توجه به باركد، شماره‌سريال، رايحه، نحوه اسپري‌كردن و رنگ مايع ادكلن از ديگر روش‌هاي تشخيص عطر اصل از عطر تقلبي است.

گالري تخصصي عطر نشاط معتبرترين مركز تخصصي فروش عطر اماراتي با بهترين كيفيت است. تضمين كيفيت، اصالت و قيمت عطر تخصص گالري عطر نشاط است. براي كسب اطلاعات بيشتر با صفحه تماس با ما در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۱:۱۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

خريد عطر و ادكلن اماراتي

بهتر است قبل از خريد عطر و ادكلن با نكات مهم و كليدي آن آشنا باشيم تا بتوانيم عطري متناسب با شخصيت و هزينه صرف‌شده خريداري كنيم. خوش‌پوشي و خوشبو‌‌بودن از اصول جذابيت و زيبايي هستند. در بازار لوازم آرايشي، انواع مختلف برندهاي عطر و ادكلن با رايحه‌هاي متفاوت وجود دارند. بسياري از اين برندها همانند عطرهاي اماراتي، فرانسوي و آمريكايي شهرت زيادي دارند و استفاده از آن‌ها نشانه لوكس‌بودن است.

بسياري از افراد از نكات خريد عطر اطلاعي ندارند و تنها با يك‌بار تست‌كردن، آن را خريده يا از خريد آن منصرف مي‌شوند. در اين مقاله از وب‌سايت عطر نشاط عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن و نكات مهم در اين زمينه را بررسي مي‌كنيم.


تفاوت بين پرفيوم، ادوپرفيوم، ادوتويلت، ادوفرش و ادكلن
بسياري از ما شيشه‌هاي حاوي عطر و بوي خوش را تنها با نام عطر و ادكلن مي‌شناسيم و هنگام خريد به اين موضوع مهم توجه نمي‌كنيم. سازندگان معروف عطر و ادكلن انواع مختلف رايحه‌ها را با غلظت‌هاي مختلف توليد مي‌كنند و آن‌ها بر اساس غلظت موجود در شيشه به ۵ دسته مختلف تقسيم بندي مي‌شوند.

به همين دليل لازم است قبل از اقدام براي خريد عطر و ادكلن با اين قسمت مهم آشنا شويد. آشنايي با انواع عطرها از نظر غلظت روغن از عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن است.

۱. ادوفرش
غلظت روغن در ادوفرش ۳-۱ درصد است و در بين ۵ گروه مختلف سبك‌ترين غلظت را دارد. ازآنجايي‌كه غلظت الكل ادوفرش كم و ميزان آب در آن زياد است اين گروه از عطرها مناسب پوست‌هاي حساس هستند. در بازار خريد عطر و ادكلن اين محصول با قيمت مقرون‌به‌صرفه و متنوع وجود دارد.

۲. خريد عطر و ادكلن؛ پرفيوم
عطر خالص همان پرفيوم است و غليظ‌ترين رايحه را در بين گروه پنج‌گانه دارد. پرفيوم‌ها حاوي ۴۰-۲۰ درصد روغن بوده و ۸-۶ ساعت ماندگاري دارند. يكي ديگر از نكات خريد عطر اين است كه  ميزان الكل در پرفيوم‌ها بسيار ناچيز است و احتمال كمي وجود دارد كه پوست حساس دچار خشكي يا قرمزي شود.


۳. ادوپرفيوم
عضو ديگر اين گروه ادوپرفيوم است كه ۲۰-۱۵ درصد روغن دارد. اين نوع عطر رايج‌تر از پرفيوم بوده و قيمت كمتري دارد. از آنجايي كه غلظت روغن ادوپرفيوم كمتر از پرفيوم است ميزان ماندگاري آن نيز از پرفيوم كمتر است. اين گروه از عطرها نيز تا ۵ ساعت ماندگاري داشته و در بين بانوان طرفداران زيادي دارند.

۴. ادوتويلت
هنگام خريد عطر و ادكلن حتماً با عبارت ادوتويلت مواجه مي‌شويد. ادوتويلت داراي رايحه ملايم بوده و غلظت روغن آن كمتر از پرفيوم و ادوپرفيوم است. به‌عنوان يك  رايحه سبك و روشن، انتخاب ادوتويلت براي طراوت پوست بسيار مناسب است. غلظت روغن در ادوتويلت ۱۰-۵ درصد بوده و ميزان ماندگاري آن حدود ۳ ساعت است.

۵. ادكلن
آخرين عضو اين گروه ۵تايي، ادكلن است كه اغلب مردم تمام عطرها را با نام ادكلن مي‌شناسند. ادكلن حاوي ۴-۲ درصد روغن است و ميزان ماندگاري كمتري نسبت به انواع ديگر گروه عطرها دارد و حدود ۲ ساعت ماندگاري دارد. بسياري از مردم هنگام خريد عطر و ادكلن درباره غلظت روغن و ميزان ماندگاري آن اطلاعي نداشته و همه را با نام ادكلن مي‌شناسند. به همين دليل لازم است با نكات خريد عطر و انواع آن آشنا باشيد تا محصولي متناسب با هدف خود انتخاب و خريداري كنيد.


نكات مهم هنگام خريد عطر و ادكلن
علاوه بر آشنايي با گروه ۵گانه عطرها بايد با نكات ديگر خريد عطر و ادكلن نيز آشنا باشيد. در اين قسمت نكات خريد عطر و عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن را بررسي مي‌كنيم.

۱. انتخاب تم درست
يكي از نكات خريد عطر، انتخاب يك تم صحيح است. تم عطر همان چيزي است كه موجب تنوع در رايحه‌ها مي‌شود. به‌طوركلي ۴ تم يا پايه وجود دارد كه از آن‌ها در فرمول رايحه‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. به همين دليل لازم است قبل از خريد عطر و ادكلن با تم‌هاي عطر و ادكلن آشنا باشيد. اين تم‌ها عبارت‌اند از:

مركبات: ميوه‌هاي داراي ويتامين سي و اسيدسيتريك مانند پرتقال، ليمو و ترنج. اين تم هميشه بويي تازه و سبك دارد.
مشك: اين تم جذاب در زمان‌هاي قديم از كيسه آهوي مشك‌دار آسيايي تهيه مي‌شد؛ ولي امروزه در آزمايشگاه به‌صورت مصنوعي توليد مي‌شود.
خاك: اين پايه مهم عطر و ادكلن با فرمول مواد معدني يا گياهان غير گل‌دار مانند دارچين، وانيل، چوب صندل و عسل تهيه مي‌شود. اين تم بويي مرموز به فرد مي‌دهد.
گلي: اين تم دوست‌داشتني از معمول‌ترين تم‌ها در بين رايحه‌ها است و از اسانس گل‌ها ساخته مي‌شود. بوي گلي قوي و شيرين است.
توجه به عوامل موثر در خريد عطر و ادكلن موجب مي‌شود تا بتوانيد عطر امضاي خود را داشته باشيد.


۲. تست كردن
هنگام خريد عطر و ادكلن لازم است آن را روي پوست خود امتحان كنيد؛ زيرا مي‌تواند روي پوست افراد مختلف رايحه متفاوتي داشته باشد. اين موضوع به دليل شيمي متفاوت پوست هر فرد است؛ به‌عنوان‌مثال عطر باكارات رژ اماراتي كه يكي از عطرهاي معروف اماراتي است براي دو نفر مي‌تواند رايحه متفاوت داشته باشد.

۳. نكات خريد عطر؛ استفاده از ورقه بلاتر
اسپري‌كردن عطر روي ورقه بلاتر يكي ديگر از نكات خريد عطر است. زمان خريد عطر و ادكلن، كمي از محلول داخل شيشه را روي ورقه بلاتر اسپري كنيد. بعد از ده ثانيه عطر اسپري شده روي ورقه بلاتر را بو كنيد. اگر اين رايحه شبيه همان چيزي باشد كه در بطري احساس كرديد و پسند كرديد، مي‌توانيد آن را خريداري كرده و از خريد عطر اورجينال خود رضايت داشته باشيد.

۴. پرهيز از تست كردن پشت سر هم چند عطر
يكي ديگر از عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن، و خريدن چيزي كه واقعاً موردپسندمان باشد اين است كه از تست‌كردن چند عطر مختلف پشت‌سرهم پرهيز كنيم. به دليل آنكه اين كار موجب ازكارافتادن حس بويايي مي‌شود و لازم است به بيني خود استراحت دهيد.


۵. خريد عطر و ادكلن بر اساس موقعيت
از ديگر موارد مهم هنگام خريد عطر و ادكلن، توجه به موقعيت‌هاي مختلف مانند مكان، سن و شغل است. توجه به نكات خريد عطر تأثير زيادي بر شخصيت، كاريزما و جذابيت فرد دارد. در ادامه موارد مربوط به اين سه موضوع را بررسي مي‌كنيم.

خريد عطر بر اساس شغل: اگر شاغل هستيد بايد از عطري ملايم استفاده كنيد. استفاده از عطرهاي تند، گرم و تلخ در محل كار مناسب نيست؛ زيرا مي‌تواند موجب گاردگرفتن ارباب‌رجوع شود؛ به‌عنوان‌مثال مي‌توانيم از بهترين برندهاي عطر اماراتي، عطر فراگرانس ورد بلك لدر و ادكلن بلو شنل اماراتي را براي آقايان پيشنهاد كنيم.
خريد عطر و ادكلن براي مهماني: يكي ديگر از عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن توجه به نوع مهماني است. عطر و ادكلن مورداستفاده در مهماني به نوع مهماني بستگي دارد؛ به‌عنوان‌مثال براي مهماني‌هاي رسمي و لباس رسمي استفاده از عطر و ادكلن با رايحه گرم توصيه مي‌شود. براي مهماني‌هاي معمولي و خانوادگي از عطر ملايم و خنك استفاده كنيد. بهترين عطر شركتي اماراتي، كريد اونتوس خنك و مملو از نشاط و شادماني است و براي مهماني‌هاي دوستانه و خانوادگي بسيار مناسب است. براي مهماني‌هايي كه در فضاي باز برگزار مي‌شود مي‌توانيد از عطر تلخ و گرم استفاده كنيد.
انتخاب عطر و ادكلن بر اساس سن‌وسال: يكي ديگر از نكات مهم خريد عطر و ادكلن، انتخاب بر اساس سن‌وسال است. معمولاً سازندگان معتبر عطر و ادكلن سن پيشنهادي براي عطر را روي شيشه يا جعبه درج مي‌كنند. براي سنين پايين‌تر بهتر است از عطرهايي با رايحه ملايم، خنك، گلي، برگي و ميوه‌اي استفاده كنيد. براي سنين بالاتر عطرهاي داراي رايحه چوب و ادويه مناسب هستند.

خريد عطر و ادكلن؛ راز ماندگاري بوي عطر
علاوه بر آگاهي از نكات مربوط به خريد عطر و ادكلن، عوامل ديگري نيز وجود دارند كه بر ماندگاري رايحه عطر اثر مي‌گذارند. علاوه بر عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن، شيوه نگهداري آن نيز اهميت زيادي دارد. حالا كه مهم‌ترين نكات خريد عطر بررسي شد بهتر است موارد مهم مربوط به نگهداري عطر و ادكلن را نيز يادآوري كنيم. اين نكات مهم عبارت‌اند از:

عدم نگهداري بطري عطر و ادكلن در مكان‌هاي گرم مانند خودرو: اين كار موجب تبخير بخشي از مايع داخل بطري مي‌شود.
عدم نگهداري در مكان مرطوب: به دليل رطوبت محيط، احتمال واكنش بين مولكول‌هاي آب موجود در رطوبت محيط و مولكول‌هاي عطر وجود دارد. اين كار موجب رقيق‌شدن عطر و كاهش ماندگاري آن مي‌شود.
عدم اسپري‌كردن عطر و ادكلن روي لباس: خواه براي خريد عطر و ادكلن در فروشگاه باشيد يا بخواهيد آن را در منزل تست كنيد به‌هيچ‌وجه عطر را روي لباس خود اسپري نكنيد. به دليل آنكه رايحه واقعي عطر تنها روي پوست تميز مي‌تواند خود را نشان دهد.
توجه به نقاط مهم براي اسپري: علاوه بر توجه به نكات خريد عطر، بايد بدانيد كه كدام مناطق بدن براي اسپري عطر مناسب هستند. گردن، مچ دست يا آرنج بهترين مناطقي هستند كه مي‌توانيد عطر را روي آن‌ها اسپري كنيد. اين قسمت‌ها حرارت بالاتري نسبت به ساير نقاط بدن دارند.
آشنايي با نكات مهم خريد عطر و ادكلن، روش صحيح نگهداري و اسپري در قسمت‌هاي مناسب بدن مي‌توانيد از بوي عطر خود لذت ببريد.

جمع‌بندي
عطر و ادكلن از اقلام لوكس و جذابي هستند كه علاوه بر زيبايي منحصربه‌فرد ظاهري، جذابيت خاصي را در ذهن به يادگار مي‌گذارند. دراين‌بين بهترين عطرهاي اماراتي توانسته‌اند با رايحه‌هاي جذاب و متنوع خود در رده برترين عطر و ادكلن‌هاي جهان قرار گيرند.

هنگام خريد عطر و ادكلن بايد با نكات مهمي آشنا بود تا بتوانيد عطري متناسب با موقعيت، سليقه و سن‌وسال خود انتخاب كنيد. تست‌كردن عطر روي مچ دست، استفاده از ورقه بلاتر و انتخاب تم درست، برخي از نكات خريد عطر هستند. ديگر عوامل موثر در خريد انواع عطر و ادكلن توجه به شغل، موقعيت، نوع مهماني و سن‌وسال است.

گالري تخصصي عطر نشاط معتبرترين مركز تخصصي فروش عطر اماراتي با بهترين كيفيت است. تضمين كيفيت، اصالت و قيمت عطر تخصص گالري عطر نشاط است. براي كسب اطلاعات بيشتر با صفحه تماس با ما در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۹:۵۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

عطر مردانه اماراتي

ادكلن بلو د شنل، محصول كمپاني معروف و فرانسوي شنل، عطري خنك، چوبي و مردانه است كه در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. مي‌توانيد ادكلن بلو د شنل اماراتي را از عطر نشاط تهيه كنيد.

معرفي ادكلن بلو د شنل اماراتي | Bleu de Chanel آقايي جذاب و دختركش با كت و شلواري مشكي و موهاي بلند گوجه‌اي كه كمي در باران نرم قدم زده، با عطري مركباتي كه بوي طراوت، شادابي و كلاس بالا مي‌دهد، تصويري است كه ادكلن جذاب بلو د شنل به مخاطبش القا مي‌كند. ادكلن بلو د شنل، ادكلني باطراوت، خنك و جذاب است. رايحه اين ادكلن را تركيبي از مركبات و ادويه‌هاي خوشبو در كنار روايح چوبي تشكيل مي‌دهند. ساختار اين رايحه، پيچيده و متنوع است و نت‌هاي فراواني دارد. اين نت‌ها ليمو، نعناع هندي، جوز، زنجبيل، چوب صندل، گل ياس، گريپ فروت و فلفل صورتي هستند.
طبع و فصل مناسب
عطر مردانه بلو د شنل با طبع خنك و چوبي خود، بيشتر مناسب فصول گرم سال، يعني بهار و تابستان است، اما در كل ادكلني چهارفصل محسوب مي‌شود.
ماندگاري و پخش بو
ادكلن بلو د شنل اماراتي، از ماندگاري و پخش بوي عالي برخوردار است، البته مسلماً نه به خوبي نسخه فرانسوي. اما با در نظر گرفتن قيمت، متوجه مي‌شويم كه نسخه اماراتي اين عطر از ارزش خريد به مراتب بالاتري برخوردار است. ماندگاري: عالي (تا ۸ ساعت) پخش بو: قوي
زمان و مكان مناسب عطر بلو د شنل
كمپاني شنل پادشاه عطرهاي همه‌كاره است. عطر بلو د شنل با رايحه باطراوت، مركباتي و جذاب تقريباً براي همه جا و همه زمان‌ها مناسب است. فرقي ندارد روز باشد يا شب، قرارهاي رسمي، مهماني يا بيرون رفتن ساده، يا كلاس و محل كار، بلو د شنل عطريست بسيار مناسب و انتخابي عالي.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۸:۲۱ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

عطر زنانه اماراتي

ادكلن گود گرل از كمپاني كارولينا هررا Good Girl Carolina Herrera، عطري‌ست زنانه و جذاب با طبع گرم و تلخ و شيرين. اين عطر با طراحي شيشه بي‌نظير و بوي اغواكننده توانسته سال‌ها در ليست بهترين ادكلن‌هاي زنانه باقي بماند. نسخه‌اي از گود گرل كه در عطر نشاط به فروش مي‌رسد، اماراتي است

معرفي ادكلن گود گرل اماراتي كارولينا هررا | Good Girl Carolina Herrera كمپاني كارولينا هررا، يكي از شاهكارهاي دنياي عطرسازي، يعني عطر گود گرل را براي اولين بار در سال ۲۰۱۶ بيرون داد و پس از آن نسخه‌هاي مختلفي از اين عطر ساخت. كارولينا هررا جونيور، مدير خلاق كمپاني كارولينا هررا در مورد عطر گود گرل مي‌گويد: «اين ادكلن قرار است تمام جنبه‌هاي شخصيت يك زن را نشان دهد، يعني هم قسمت خوب، و هم قسمت شيطنت‌آميزش را.» اين ادكلن الهام‌گرفته از دوگانگي جذابي است كه تمام زن‌ها در وجود خود دارند. زن‌ها مي‌توانند همزمان روراست و مرموز باشند، يا خوب و در عين حال پر از شيطنت. «دختر خوب» با شعار it’s good to be bad! حك شده روي جعبه‌، مخصوص كساني‌ است كه از قسمت سركش و متفاوت وجودشان استقبال مي‌كنند. هررا همينطور در مورد طراحي شيشه ادكلن گود گرل مي‌گويد: «زنان قدرتمند و موفق در طول تاريخ هميشه كفش پاشنه‌بلند مي‌پوشيدند. اين كفش نمادي از قدرت زنانه است. هدف ما از اين طراحي شيشه اين بود كه بر قدرت زنانگي تاكيد كنيم و به همه دخترها يادآوري كنيم كه لازم نيست مثل مردها رفتار كنند يا لباس بپوشند تا موفق و قوي به نظر برسند، بلكه زنانگي خود به خود قدرت عظيم و بي‌نهايتي است»‌. هررا همچنين به نقل قولي از بت ميدلر اشاره كرد «اگر به دختري كفش مناسب بدهيد، مي‌تواند دنيا را فتح كند.» ادكلن گود گرل، ادكلني است براي دخترهاي جذاب، توانمند و سركش و شيك پوش، كه مي‌دانند چيزي كم ندارند!
طبع و فصل مناسب
ادكلن گود گرل عطري اغواگر و جذاب از گروه بويايي گلي – شرقي است. اين ادكلن با طبع گرم و ملايمي دارد كه بيشتر مناسب فصل‌هاي سرد سال، يعني پاييز و زمستان است.
ماندگاري و پخش بو ادكلن گود گرل اماراتي
عطر Good Girl با ماندگاري فوق‌العاده و پخش بوي عالي، جاي خود را در بين بهترين ادكلن‌هاي زنانه باز كرده، چه از نظر جذابيت رايحه و چه از نظر ماندگاري و كيفيت! ماندگاري: عالي (۶ تا ۸ ساعت) پخش بو: قوي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۲۸ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)